Till tjuvlyssnat?

Funderar allvarligt på att skicka in en grej till tjuvlyssnat.se! HAha, hörde en så himla rolig konversation inne på Sabis härom dagen!
Det var två tjejer som stod och pratade, en av dem jobbade där. Det framgår att hon bara jobbat där i några dagar. En kvinna kommer fram och frågar tjejen var de har krossade tomater och hon säger att hon inte vet. När kvinnan gått... Då säger kompisen: "Men har ni inte det där borta?" och pekar. Hon som jobbar där svarar då: "Asså, jag vet inte ens vad det är..." Hahah! Idiot?
Nu ska jag ta en kopp te (som jag inte druckit sen jag tog ut min tandställning... Vill inte missfärga tänderna! ;)) och kolla på en film :) Ha en bra kväll! Deppa inte ihop över att lovet snart är slut (som jag).
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0