Chokladtårta, en ett år äldre bror och desperata hemmafruar.

Nu har alla gått. Jag kände mig lite oartig där ett tag; jag gick ifrån för att kolla på desperate housewives, men vafan! Det var ju säsongspremiär! Min kusin följde i alla fall med mig så jag var inte den enda som kollade! Jag tycker dock inte att det här avsnittet var så bra... Man fick ju nästan inte se vad som hände i nuet, bara vad som kunde hänt? Jag vill ju veta vad som händer nu!! Vad tyckte ni som såg det om programmet?
Apro på ingenting (nu kommer det här låta jättekonstigt) brukar era ögon byta färg? Haha, mina ögon ser oftast gråagröna ut, men när jag nyss tog lite bilder med photo booth så ser de blåa ut? Konstigt...
Nu ska jag sätta på en bra film tror jag, man kan ju inte bara gå och lägga sig när man är trött på lovet? Man måste bli dödstrött bara för att man vet att man kan sova hur länge som helst dagen efter!

Kommentarer
Postat av: lydia

sv;ja verkligen! :D tycker att hon kan skriva många fler...

2010-03-03 @ 12:06:19
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0