Vår...?

Hejsan!

Jag vet att jag inte har skrivit ett riktigt inlägg på ett bra tag, ledsen för det. Hur mår ni då? Själv mår jag utmärkt. Idag hörde jag fågelkvitter påväg till skolan, jag blev jätteglad! Men sedan blev jag deppig... För det betyder att våren är påväg och det är ju i och för sig kul, missförstå mig inte, jag älskar våren, men när våren kommer så är det snart påväg att bli sommar, sen sommarlov, och sedan börjar vi nian, och om åttan gick så fort, så kommer ju nian också göra det, och det betyder att våran klass splittras. Förstår ni min deprission? Ush...

Nu ska jag gå och lägga mig, börjar klockan 8:00 imorgon, aldrig kul det...
Kram Elin

Var ju bara tvungen att ta kort på termometern på landet, kan det inte fortsätta vara så kallt ett tag till? Vad tycker ni? Är ni lika rädda som jag för sommaren? Eller kan ni knappt vänta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0