Slött avslut på en aktiv dag

Hälsar väll på er alla med att medella att jag inte frös ihjäl idag! Bra va? Men mina tår kanske inte mår så bra... De frusna stackrarna....

Är ni också sådana som inte kan gå och lägga er tidigt/normal tid på en helg? Nu har jag kollat på Grabben i graven bredvid med familjen (superbra film!) och borde egentligen bara ta på mig pyjamas, kanske läsa ett tag och gå och lägga mig. Istället ska jag börja kolla på She's the man... Inte så smart av mig kanske... Menmen: jag kan verkligen se den filmen hur många gånger som helst! Den är så himla rolig, precis min humor!

Ha en bra kväll!
Kram Elin

Alla som inte har sett den borde verkligen det, ni har missat något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0