Att utnyttja dagen...

Hejsan!

Idag vaknade jag ganska tidigt, halv 11, det är väll helt okej för att vara en lördagmorgon? Jag har ätit frukost och ska snart hjälpa mamma med lunchen tänkte jag.

Senare idag blir det skridskoåkning med ma familla! Jag trodde vi skulle till Östermalms IP (en rundbana) men nu har det visat sig att vi ska åka på en sjö och ha med oss varm choklad och lussebullar som legat undanstuvade i frysen sen jul, haha! Plötsligt låter det mer lockande, tycker ni inte?'

Ha en bra dag, oavsett om ni väljer att ligga i sängen hela dagen och kolla på tv, eller vara ute och vara aktiva (som jag, ha!) så kommer ni säker ha en superbra söndag!
Kram Elin


Elin in action! Haha! När vi åkte skridskor med klassen för någon vecka sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0