Let's dance

Hejsan!
ÄNTLIGEN HELG! Jag måste verkligen börja med att säga det för den här veckan har inte varit så rolig...
Jag kom precis tillbaka från genrepet av Let's dance! Riktigt kul eftersom att jag kollar ganska engagerat på det ;) Mamma är kompis med en som jobbar back-stage där, så vi fick gå förbi kön när vi skulle in, haha, det kändes riktigt vip! :) Det blir nog et superbra program ikväll, det var jättebra danser. Jag tog massa bilder, jag laddar upp dem senare ikväll, för jag vet inte riktigt hur man laddar ner bilder på den här datorn... "Denhär datorn"... Jag har ju inte talat om att vi har fått mac-datorer i skolan! Som man desseutom får ta med sig hem! Jippie!
Kram Elin
Update:

Här kommer några bilderna!


Elin och Claudia är mina favoriter :)



Vi hade väldigt bra platser! Satt vid ett av borden längst fram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0