.

Godmorgon! Eller förmiddag... Jag försov mig i morse... Vaknade föst vid 10 och tänkte bara blunda en liten stund till, men somnade om istället... Jaja, det var faktiskt väldigt skönt! Snart ska jag ta upp vovven till lägenheten och sen ska jag iväg och träffa Isabelle! Inatt ska jag hjälpa henne utrota spökena som bor i hennes rum... :) haha, vi får se hur det går....


Jag föreslår att, om ni inte ha några plikter idag, lyssna inte på vad era föräldrar säger, kryp ner under täcket igen och titta på en bra film! Rör dig bara om du måste på toa eller äta (någon gång framåt kvällen alltså!) Det är ju trots allt lov!

Kommentarer
Postat av: Lamers

Hälsa Isabelle att hon är taskig som har bytt spökhjälp! Det var jag som sov hos henne förut och skrämde iväg dem! Dumma dig BELLO!!

2010-02-28 @ 16:56:52
URL: http://lamers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0