Att pigga upp en tråkig dag

Hejsan!
Hur mår ni? Är det möjligt att vara på bra humör när det är sånthär väder ute? Svar: Ja! Om man gör roliga/mysiga saker! Imorse gjorde jag frukost på sängen åt mig själv och kollade på mean girls! Sen träffade jag en kompis ett tag och sen klippte jag mig. Kom precis hem och är jättenöjd med resultatet!
Jag köpte en Ben&Jerrys att ha till ikväll och visst brukar de kosta 49kr? Jag är väll inte glömsk eller så? När jag köpte idag höll jag på att svimma... Hehe, den kostade 57 spänn? Det är ju inte klokt... För en halv liter glass? Då kan man ju lika gärna köpa chokladglass och ha i lite brownies själv? Jag äter alltid chocolate fudge bownie, det blir ju samma sak... Hehe, nu låter jag som en snäljåp ellerhur? Men det är faktiskt konstigt hur lite glass kan kosta så mycket...
Dekorerade min mobil för nån dag sen (åter igen: det handlar om att pigga upp!) och här är resultatet:
Fint va?
På denhär bilden kan ni ana mitt "nya" hår, haha.
Ha en bra kväll allihopa!
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0