Lördag kväll

Hejsan!

Ledsen att jag har skrivit så tråkiga inlägg på sistone, det ska bli ändring på det, jag lovar!
Idag har jag varit med mamma på stan och i gamla stan (det lär konstigt, haha!), det har varit supermysigt! Vi gick omkring lite och i gamla stan så fikade vi (kanelbulle och varm choklad var det som gällde för moi). Jag har inget att skriva just nu.. hehe, är det någon som bokat biljetter till new moon än? Ojojoj vad fantasilöst! Nu ska jag gå och läsa, gissa vad?

Ha en bra lördagkväll, själv har jag bunkrat upp med salta godisar och marabou orginal (som jag har upptäkt att det inte är några nötter i, så ikväll blir första gången i mitt liv jag äter det, wish me a special moment!)
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0