Tips!

Hejan! Jag är ledsen att jag inte skrivit på nästan en vecka, men  jag har likosm vetat att när jag väl skriver så måste jag skriva ett långt inlägg om vad jag tyckte om new moon, men vet ni vad, det räcker med att beskriva den med TRE ord: HELT JÄVLA FANTASTISK!

Så, det var det. Nu har jag några tips till er på vad ni kan göra medans ni väntar på att New moon kommer ut på dvd!

1. Titta på "Harry Potter och den flammande bägaren" och försökt lista ut hur Cedric blev en vampyr.

2. Lyssna på "Flightless bird" (är med i dans-scenen i slutet av Twilight) om och om igen ända tills du fattar vad den handlar om.

3. Gå till en pysselaffär och leta efter det perfekta 'Edward-glittret'.

4. Gå på en utflykt och fösök hitta den riktiga 'Edward & Bella-ängen'.

5. Lär dig köra motorcykel, gärna med en snygg kille som har en tvättbräda värd att visa om han skulle behöva ta av sig tröjan för att torka blodet när du 'olyckligtvis' råkar glömma hur man bromsar.

6. Kolla på väderleksrapporten så offta du kan, om det blir åska åker du till den mest avlägsna ängen du kan hitta - du kanske ser Cullens spela baseball!

7. Skiv ut manuset till filmen och gör om dina familjemedlemmar till vampyrer.

8. Öva på olika sätt att säga 'ja' till Edwards "marry me". Det måste vara riktigt bra!

9. Ta upp jakten på Victoria!

10. Gå och se om New moon!

Några är mina förslag och några kommer från denhär bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0