Söndag

Nu har jag varit 14 i exakt en vecka (eller inte på timmen, fyller år klockan 06:05 på morgonen!) Nu har jag tjatat på mamma angående min tjejmiddag, och vi har bestämt datum! =)

´Jag ätit frulle och kollat lite på vasaloppet med alla familjemedlemar som satt bänkade i soffan =) jag höll ut i ca 5 minuter... haha!

Nu sitter jag faktiskt och glor lite på ikeas hemsida, jag ska starta ett nytt projekt i mitt rum ;) skåpet ska bort, spegeln ska flyttas, nej flyttas OCH jag ska ha en ny, jag ska ha ett nytt nattduksbord och så ska jag skaffa fler lådor i garderoben =) wish me luck! Det va pappa som föreslog att ja skulle kolla ikea, men mamma behöver nog lite övertalning...

Idag så händer inget speciellt under dagen, men framåt 18-tiden så ska jag träffa Mickan (B) så, eftersom att jag inte packade upp igår (jag har mig själv att skylla där, ni vet hur det är, man kommer på 1000 andra grejer man ska göra istället....) så ska jag packa upp nu!

Kram Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0