Picknick

Haha, jag var på väärsta humöret ikväll alltså! Gick omkring och skrattede hela tiden och kom på smeknamn till alla, som Muppande måsen, Springande strutsen, fluppiga flodhästen och hippande laxen! Haha, asså ni fattar inte! Jättekul var det i alla fall! När vi ätit ett tag så var jag tvungen å gå på toa, så jag sa det och gick ini skogen, sen kommer Jossan och några till och härmar en kille, haha jag blev skitskraj! De hade inte hört när jag sa att jag skulle på toa, så jag såg ut sim ett äkta twilight-fan "Bella, Edward, var är ni?" och gått in i skogen! Haha!!

Nu har jag tagit en kopp kamomillte och ska lägga mig och läsa twilight! Godnatt!

PS: Dethär kommer också komma in under länken "Twilight" XD bara så ni vet, fattar ni vad jag menar med att det inte kommer vara mycket kvar på länken "Elin's"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0