Sent =)

Nu är jag så trött att jag inte orkar skriva en text, skriver imorgon morgon =)
Tycker jag gjorde roktigt skojiga frågor, kolla om ni kan svaren, för dom är så svåra!
 (om du behöver att facit så är du korkad...)

1 Vilken typ av bröd är också ett språk?
a) Franska
b) Rågsiktkaka
c) Vörtlimpa
d) Polarkaka


2 Hur många kilo är noll gram?


3 Hur många budord fick Moses av Gud?


4 Vad kallar man människor som bor i nordligaste Sverige?
a) Skåningar
b) Norrlänningar
c) Stolar
d) Människor


5 Hur många hjul har en trehjuling?
a) 3
b) Tre
c) Ett färre än fyra
d) Ett mer än två


6 Varifrån kommer regn?
a) Från molnen
b) Med brevbäraren
c) Laddas ned från Internet
d) Din väns bortresta granne
e) Planeten Sigurd

7 Vilken färg har en gul banan?


8 Om ett hus har tre våningar - vilken av dem är källaren?


9 Hur stavas civilisation?


10 Hur mycket är klockan om en visare saknas?


Två lite svårare frågor:

11 Vad väger tyngst, ett kilo bly eller ett kilo bomull?


12 Kapten Sjömössa seglade runt världen tre gånger. Under vilken av dem dog han?


Kopiera denhär länken, det är en video som är super creepy, kan datorn läsa dina tankar? testa!
http://roligatest.blogspot.com/2007/12/roligt-test.html



Lite frågor härå, fakta om mig :)

1. Det bästa tjejsnacket handlar om:
analyser hit och dit

2. Den coolaste svenska kvinnan är:
carina berg är cool. och har snygga kläder =)

3. Plagg jag är mest trött på:
Vinterjackor! in med våren, jag är trött på att ha en enorm stor, klumpig jacka!

4. Plagg jag inte kan va utan:
Strumpbyxor och koftor :)

5. Jag vill helst ha:

hur ska man kunna välja EN sak?

6. Viktigaste/attraktivaste kvinnliga egenskapen:

vet inte :P
7. Viktigaste/attraktivaste manliga egenskapen:
skön humor...? nä venne

8. Tycker jag är mest avtändande hos män:

ja, denhär frågan får man väldigt ofta *hrm* men kanske desperathet.

9. Ord som bäst beskriver den jag fått formuläret av:

jag snodde testet moahaha.

10. Tre bloggar läser helst:

www.kenzas.se
www.conne.blogg.se
inga fler :P

11. Tre bloggar du gärna liknar?

jag tycker om min blogg men det är kul med folk som har talangen att skriva längre inlägg men samtigigt få det att inte bli långtråkigt. det skulle jag med vilja ha.

12. Vad jag vill veta om andra men inte vågar fråga:

det beror ju på vem det är. ähh, jag vet inte.

13. Bloggare jag vill veta det om:

nu börjar det här bli tråkigt. är bloggare nån sorts ny benämning på människor eller?

14. Gör mig mest glad:

när jag är duktig och tillfreds med mig själv. =)

15. Den största orättvisan är:
utnyttjande av andra människor

16. Tv-program/serie som jag gillar mest:
Grey's anatomy, Desperate Housewifes, Vänner, Hell's kitchen, Ugly Betty, Let's dance.. m.f. hehe, nämde jag att tv är mitt enda nöje i veckorna? ;)

17. Ord som bäst beskriver min blogg:

om jag svarar ångrar jag det sen :)

18. Ord som bäst beskriver mig:

vet inte riktigt... humor? nääää... MIN humor!

19. Ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med:

sympatisk, rolig

20. Är jag en typisk "bad boys"- kvinna?

huh? nä, tror inte det du!

21. 3 bloggare som jag skulle vilja beskrev mig med ett ord:

meh, suck!

22. Jag vet att jag är kär när:

pass (i mitt mest hemska och ensamma tillstånd ha ha)

23. De tre snyggste killarna i världen:

men hjälp orka... ehh, va heter han i twilight? heh, har inte sett den, men han ialf, och sen... hm, eeh orlando bloom är söt :) men jag kan typ inte stava hans namn, och den sista, daniel radcliffe! ha ha nä skoja! men typ, ne ärligt jag vet inte

24. De tre snyggaste tjejerna i världen:

scarlett johansson, carina da silva (hehe let's dance nörd) och jessica biel

25. Replik som får mig på fall:
men, hur ska jag kunna veta det. det beror ju på. try me!

26. Tre bloggar som jag vill ska göra formuläret:
inga! i'm different, nä skoja, men seriöst, palla!



Ett annat test =)

Ditt beteende
Elak eller snäll: haha ja det beror väl på , men kan vara båda, är ju snäll mot dom jag gillar ah ha
Tystlåten eller högljudd: det varierar
Tjaffs eller slåss och sen är det över: tjaffs
Mysperson eller festperson: mys


Utseende
Vad har du för hårfärg: brunt
Vad har du för ögonfärg: blågröna
Hur lång är du: 155cm
Vad har du för skostorlek: 37-38
Vad har du för BHstorlek: 75a
Är du nöjd med din kropp: nej
Är du nöjd med dina bröst: Neej =)
Är du nöjd med din längd: nej
Har du några piercingar: nej, bara hål i öronen
Har du någon tatuering: nej


Om killar, för eller mot
Killar som jämt går i mysbyxor: mot
Killar med tatueringar: det bror på  hu många de e ?
Killar med långt hår: mot
Killar med smink: mot
Killar med piercingar: båda, beror på vart
Killar som slåss: mot
Killar som är emo: mot
Killar som är punkare: mot
Killar som idrottar: för

det var allt för mej, nu ska jag lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0