Sista lovdagen..

Tjenixen!

Idag gäller det att njuta av dagen, sista lodagen ju! Nästa lov är..... sportlovet? Men vi börjar 9:30, så det är inte SÅ farligt... Idag är jag själv hemma, så jag kan bara slappa och ha det skönt! =)  Har väll i princip bara suttit vid datorn :S hehe... jag är nöjd med mitt lov ialf, typ första gången man har snö över jul! och på landet var det snö, när vi firade nyår! det var också härligt tycker jag!


såhär såg det ut på landet första dagen på 2009

jag har kollat lite på mtv nu =) och jag har hittat min nya favvolåt!: (den är lite konstig när den kommigt till 3:40, men det var den enda som hade orginallåten :S)



men nu ska jag gå och käka lunch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0