Packning...

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från skolan, skönt! Jag ska snart dra iväg till dansen, men innan det så ska jag upp till ffältan och lämna igen en bok, låna nårga stycken, för jag tror inte att de jag har räcker... det bli samanlagt 8 timmar i bilen, på väg dit, och så måste jag ha till hemresan också... Jag ska också köpa några tidningar, typ FRIDA och SOLO. Sen bli det dans till 17:00 och sen bär det hemåt, och då är det packning som gäller!

Här är de böcker som jag hittils packat ner, jag behöver verkligen fler, för jag SLUKAR böcker!

Låt den rätte komma in, John Ajvide Lindqvist - 414 sidor   (ska läsa om den)

Skuggorna och regnet, Håkan Nesser - 451 sidor   (men det är en vuxenbok eller vad man ska säga, den är "djup" haha, så den tar nog lite längre tid...)

Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter, Jonas Gardell - 169 sidor    (haha, en timme senare, "vuxenbok")

När ljungen blommar, Rosamunde Pilcher - 165 sidor   (den håller jag på med just nu, "vuxenbok")

Vägen hem - Rosamunde Pilcher - 679 sidor ("vuxenbok")

1878 sidor samanlagt, jag behöver verkligen fler!!
Men nu ska jag dra, hejs!
Hugs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0