Morrn'

*Gääääääsp...* hej...!

Nu ligger jag här i min säng igen, vi har precis uppvaktat mamsen, och hon går upp 6:30, så vi var ju tvugna att gå upp före henne, suck! Men men, hon fick lite smått å gott =) bl.a. hade jag köpt: En dushkräm (apelsin och bambumjölk? vad nu det är... men det doftade supergott!), en bodylotion med samma lukt, Shampo och balsam (citrusdoft) läppglams önskade hon sig oxå, så hon fick ett från loreal paris tror ja dt var... 6 hours hette det. och en peelingkräm från nivea =) men nu ska jag försöka sova lite, godmorgon!

Happy TimeMoisturising Body Lotion  (normal hud)Body Lotionen är samma lukt (Happy Time) men det fans ingen bild.
Creme PeelingHerbal Essences Clairol Replenisher Shampoo Colored/Permed/Dry/Damaged Hair 12oz.
                                                             fanns ingen bra bild, men det är ialf från HerbalEssensesch en jag köpte är citrus...

färgem är som den till vänster, jag ville bara vis hur morsten såg ut =) som ett hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0