Happy!

Idag vare såå härligt! Vi skulle egentligen slutat 15:00, men slutade 11:50 eftersom att gympan var inställd! Det, den klara luften, solen, nästan vårkänslan (okej, inte, det var kallt, men skönt kallt om ni fattar?) Gjorde mig på bästa humör! Så efter lunchen tog jag en promenix neråt gärdet :) tihi, men det var riktigt härligt faktiskt! =) Men när jag kom hem åt jag upp det som var kvar av Ben&Jessysen, så de få kalorier jag förbrände kom då tillbaka, haha!

Ikväll är det no homework och Top modell som står på schemat! =) haha!  Jag har ockå fått lite smått panik, eftersom att jag har Fotofiltre som fotoredigeringsprogram, och det går ut imorn, sen måste man betala, och det vill jag ju inte! Så, om jag inte hittar något får ni ta dagens outfit ,med stök i bakgrunden, med ett leende helt enkelt! Så, nu ska jag leta lite, ladda upp sista dagens outfit i fotofiltre och lägga upp den!

Hugs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0