Glad alla hjärtans dag!

Hejsan och god förmiddag och glad alla hjärtans dag på er!

Sovit gott? Det har jag, sen vaknade jag vid halv 10-tiden av att jag fick ett allahjärtansdagssms från amanda! =) då blir man ju på bra humör! Så då gick jag upp och gav familjen mina hjärtkort (a) jag fick en såndär hjärtask med gelehjärtan i ne vet :p

Nu har jag och mamma gjort klart efterrätten, cheescace, men jag fattar inte vf det kallas det, det är ju inte ost i? =) lägger upp lite bilder sen, men inte så många, för det är mammas hemliga recept, och jag säger bara: det är SÅ gott!! Och så ska jag lägga upp en låt som jag nyss hörde på radion, sååå gammal, men den e faktiskt bra! =)

Cheescace:


Man skulle dela på äggvitan och gulan, jag äger på det, kolla! =)


Gulan blandades med olika godasaker... hemligt! :p


äggvitan skulle blandas så hård att man kunde vända bunken uppochner!
Jag lyckades =)


Så hejdå och,

(videon kmr i nästa inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0