Kvällen's

Sorry att jag inte bloggat tidigare idag, föutom imorse. Men när jag kom hem från skolan så gjorde vi oss iordning, för vi skulle iväg på resturang eftersom att mamma fyller år! Men mer om det sen!

Idag i skolan var jag verkligen på ett riktigt skratt/överjobbigt humör! Jag lovar, gabriel sa sten till mig på en lektion, vet ni hur mkt jag skrattade? Jag tappade fan andan! x) haha. Sen så är det också bevisat att jag är starkare (okej uthålligare och galnare) än gustaf! ha! Han tog min svenskabok, och dt blev lite dragkamp =) och när han inte fick den så började leo och gabriel kittla mig, men jag tog den tillslut ändå, jag är så jävla bra! =) haha!

Nej, åter till resturangen:
Det är en grekisk resturang som vi ätit på förut, dom har supergod mat, trevliga servitriser, och mysig inredning! Jag år mousaka, witch i love! Men, ingen mousaka i världen slår Aposperitos i grekland! Vi åker nämligen till samma ställe i grekland varge år... =) och äter på en resturang som en pappa och hans son driver, och systrarna är där ibland =) dom e väll i 16-års-åldern, jättesnälla! Vi brukar sitta ner och prata ganska offta, för tyvär så har de inte så många gäster :( Men de gör verkligen den godaste mousakan! <3


Tzatzikin tog slut på ett kick!


Jag tog min älskade mousaka!


Pappa tog souvlaka, det brukar jag ta, men idag blev det mousaka som sagt!


Bläckfiskringar föll Andreas i smaken!


Mamma tog lamm =)

Men nu ska jag installera nåra sims som jag tick låna av Olivia, tack! =)   Det blir nog ingen mer blogg idag, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0