Julen och året närmar sig sitt slut...

Imorgon åker vi härifrån och till vårat landställe, atannar där till nyårsafton eller längre... Hoppas att isen på sjön har frusit på lite mer så man kan åka skridskor! Jag kommer inte kunna skriva under nästa vecka alltså, för vi har inget internet där, och vet ni vad? På ett sätt är det en befrielse! Då MÅSTE man helt enkelt göra något annat än att sitta vid datorn, haha! Det kommer nog vara mycker snö, för bara idag har det snöat en halvmeter utanför! (landstället ligger en timme härifrån) Nästa gång vi hörs är det alltså år 2010! Konstigt va? Det kommer låta jättekonstigt att säga t.ex. sommar -10...?!? Man säger sommar -08, -09, inte 10! Haha, jag har svårt för förändringar som ni märker! Har ni några bra nyårslöften på lager?

Jag önskade mig faktiskt ingenting som hade med twilight att göra... Det är sant! Jag lovar, jag försöker komma över mitt beroende (lite), men mina föräldrar känner mig otroligt väl, så de brydde sig inte, bra va? Nyfikna på vad det är...?

Godnatt! (och gott nytt år!)
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0