Volturi

Tjena!

Idag är det lite "seg-söndag" om ni fattar vad jag menar? Nej, trogligen inte. Jag gick upp vid halv 11 och åt en väldigt tråkig frukost, nästan engelsk, taha: rostat vitt bröd med honung och en kopp te. Mitt favoritbröd hemma är slut, måste köpa mer idag... Nåja, lite sido-tankar bara. Idag har mamma planerat nån utflykt till söder. Jahaaapp. Och vad sjutton ska vi göra där? *suck*
By the way, igår gjorde jag en fantastisk upptäckt, jag kan äta toblerone, amazing!

Nån mer än jag som sett bilderna på Volturi? (twilight) Såg dem för nån vecka sen, men det har varit problem med att spara på datorn, men nu, wow, kolla! Jag älskar deras ögon, men det är typ det enda... De var absolut inte som jag tänkt mig, jag är lite besviken... Caius, Jane och Alec är nog de som var liiite lika min egen bild.


Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0