Fakta del 1

Lovar du att vara ärlig? Japp!
Du heter: Elin Ingela Elisabeth
Smeknamn: Eftersom att mitt namn är så kort så har jag inget... Tråkigt!
Låt som när du är ledsen sörjer till? 100 years - five for fightning
Beroende av: Datorn... och B&J!
Vem/Vad behöver du mest just nu: En skön dush! Haha! Och sova... snart...
Vad tror folk om dig? Jaa, jag vet inte, fråga dem! x)
Stämmer det? Som sagt...  Men ni vet vad man säger: Om nån säger saker om dig, lev så att ingen tror dem!
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår.
Vad säger du för att imponera på någon? Haha, jag brukar inte tänka precis: "Nu ska jag imponera" så jag vet inte =)
Hur imponerar man på dig? Vet inte riktigt, men man skryter i alla fall inte!
Brukar du skratta för dig själv? Ja, hela tiden!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jorå vi röjde som fan! :) Men omfg! Jävla cp unge ska fan hota henne! Men vi måste ses snart! <3"
Var bor du? Stockholm
Trivs du där: Japp, nära till natur och stan!
Äger du några converse: Naj, men jag ska få snart :)
Sprit, cider, vin eller öl: ¨Jag drisker inte, men cider då =)
Brukar du bli för full: Som sagt...
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk mot något: Japp, mycket ni skulle aldrig orka höra allt!
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att komma i tid imorgon...
Hur svarar du i mobilen: Mobilen: "Hallå" Hemtelefonen: "Elin Brimberg"
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Bara hmm:ade, haha, jag sa bara "Jag åker hem nu"
Antal timmar sömn inatt: Typ 6..
Sov du ensam: Jaa
Brukar du komma i tid: Nej, eller jo, alltid utanför skolan! Desvärre inte i skolan...
När mår du bra: När jag är med mina vänner!
När blev du fotad senast: Idag vid middan =)
Hur känner du dig nu: Trött, vill gå och lägga mig.. men måste göra klart, haha!
Vanligaste färg på dina kläder: Heelt varierande!
Vad tycker du om fötter: Antingen har man äckliga, eller fina!
Vad saknar du: Jag saknar landstället på sommaren, grekland, våren (den riktiga), sommaren!
Hade du en bra kväll igår: Dagen var bättre!
Favorit dryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar 11-tiden Helgern 12-halv 1
Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Dans
Vill du hellre ha mail än brev: Mail kollar man ju offtare, men det är kul med brev för det känns ju lite spc (a)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske
Har du spytt offentligt: Nej =) Eller jag spydde i skolan i 2:an... uäck! Fast det var på en toa...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, improvisera!
Är du nöjd med ditt liv: Jarå!
Är du bortskämd: Nej!
Vad gör du i morgon: Kollar DHW! =) Och pluggar so, fan..
Vad är det värsta du vet? Spindlar, och att flyga! Jag får så jäkla ont i öronen!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte mycket alls! Brukar spara ca. 200 varge månad (jag får  350 i månaden)
Vad behöver du just nu? SOVA!! Jag skriver resten imorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0