Katja och Wendela's

Tjoo!

Nu har jag precis (okej, 10 minuter sen) kommit hem! Det var jättekul på resturangen och så,och efter så gick vi ut i parken, sen hem till isabelle, och sen skutsade katjas pappa hem mig och lamers!

Tack Katja och Wendela för att jag fick komma! Eller juste, alla fick komma, det var öppen inbjudan... Hehe... Okej: Tack Katja och Wendela för eran otroligt smarta idé! (OCH för att ni tog med mig i beräkningen för hur många som skulle komma!)



Nu ska jag dusha och sen gå och läsa lite, varva ner ni vet ;) Har jag sagt att jag börjat mitt nya liv? Det inkluderar:
Inga förseningar!
Gå upp vid 10:30-11tiden på helgerna! (förut var det 12 halv ett tiden mer...)


haha okej, det vra allt jag kom på.... menmen, nu ska jag som sagt varva ner, vilket betyder ingen mer dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0