God förmiddag!

Okej, vet att jag lovade att bilderna skulle komma upp idag. Nej föressten, det gjorde jag inte! Jag lovade att jag skulle lägga upp dem! Ha! Okej, vi får se om dom kommer upp idag, för som sagt så skulle jag rensa garderoben och så idag, sen ska jag ta ett långt bad, fortsätta gräva i påskägger, och bara slappa (hur många sådana dagar har jag haft nu...?)och då kommer bloggen i andra hand såklart!

Att göra idag:

Slappa:
* Bad
* Manikyr
* Ansiktsmask
* "Så länge vi båda andas"

Måsten:
* Säda rummet
* Rensa garderoben

Tidsfördriv:
* Fixa ny header
* Lära mig nya favoritlåten utantill (lär ta ett tag)



En sak till, jag vet att jag skrev typ 20 inlägg inatt, men de flesta ligger under "Elin's video's" så om ni vill se de normala inläggen från igår, gå in under länken allmänt!

Men nu ska jag försöka fixa headerna här! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0