Måndagar brukar vara värst?

Hej hopp allihopa!

Hur ere me er? Jag är på väldigt bra humör! :) idag så började vi åtta... *suck* med matte *dubbelsuck* sen hade vi SO *trippelsuck* sen hade vi engelska *ännu mer suck* men... vi slutade klockan 12 för gympan var inställd!! därför är jag fett glad :) sen gick jag hem, jag hade gjort läxan i fredags, så jag är ledig hela eftermiddan/kvällen ! jag åt lunch hemma ,   lasagne från igår :) *mums* :p men nu  ska jag va social ;) ska hjälpa mamma me efterrätten (ungsgratinerade äpplen me kanel och vaniljsås) *slurp* laddar upp en bild senare.


   dom sprack lite... så dom ser lite skumma ut, men dom va supergoda!


Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0