Bästa dan me Boltish !

Jag hade en superhärlig dag me Boltish (söndan) ,  såg om "mamma mia!" ,  den va fortfarande lika bra, hehe. hon tyckte inte likadant ... vi va först hos henne ett tag, sen åkte vi bussen till  hötorget ( de spöregnade som alla kanske kommer ihåg hehe )  bion börja' halv fyra, men jag hade bokat asbra platser, å man skulle hämta dom senast klockan tre... vi va på bussen å kolla på klockan :  fem i ! ooops, kutade från bussen, vi visste inte att bion bara låg runt hörnet, puh... vi hann lixom :) när vi skulle hem så orka vi inte vänta på bussen, de spöregna fortfarande  men ändå gick vi hem, jag blev dygsur såklart, även fasst jag hade värsta skogshuggarregnjackan ! jag tog av mig huvan och blötte håret taha, man skulle tagit me sej schampo juh :p sen väntade hon me mej när jag skulle ta bussen från hennes hus, jag ville inte gå själv i spöregnet (a)...  jaa, de va söndan de ( den roliga delen ialf )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0