Vaknade precis från drömmarnas land :)

Hej Snö!

Idag när jag stängde av den förbannade väckanklockan så käsde jag mig tröttare än vanligt, men det var väll inte så konstigt tänkte jag, det är ju ändå måndag! Menmen, sen hade vi matte första lektionen, orka knappt sitta upprätt ha ha, på nästa lektion (so) så sa våran lärare till mig att jag inte såg kry ut, ja ba: näe, jag känner mig inte så pigg heller... så han tyckte att jag skulle gå hem. Jag fråga honom nåra sista frågor om provet som vi har imorn, sen gick jag. När jag kom hem somnade jag... Nu har jag precis vaknat, ätit lunch och pluggat so, om man ändå är hemma så kan man ju utnyttja tiden ;) Men jag hoppas att jag kan gå till skolan imorn, det är ju so-prov och jag vill inte göra det någon annan dag, jag vill bara ha det överstökat!

Det är ju västa snöstormen ute! Det är nästan så man flyger bort! *ha ha !*(min humor) Jag gillar verkligen snö, men inte kombinerat med blåst... =) Jaaa, annars då? Ikväll ska jag plugga, dricka te, och lägga mig tidigt och hoppas att min "sjuka" går över... Men hjälp! Imorrn' ska jag ut med Sally, hoppas jag blir frisk då... och att det inte är storm då, för då vill hon inte lyfta på baken, hon sätter sig ner i porten och tvärvägrar! *God bless her*

Nu orkar jag inte skriva mer (ta inte illa upp :) jag ska sova =) ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0