Onsdag

Idag var det en ganska kort skoldag. Vi började med slöjd på engelbrekt, sen hade vi lite lektioner som jag inte kommer på just nu :) men vi slutade 13:45 sen gick jag hem me Katja, vi kollade på gossip girl och försökte hitta desperate housewifes på webb-tv eller nåt, men de funka inte :S Sen skulle hon på polska, jag följde me och gjorde So-läxan under tiden :) haha fatta ju såklart ingenting av vad de sa ;p Sen gick jag hem och kolla på 27 Dresses.

Nu sitter jag och kollar på gamla foton på facebook, från typ sexårs-3:an ilr nåt :S vi var antingen gulliga eller jävligt fula tihi. :p Jag har blivit osäker på dtdär me tandställningen... Man har ju gummisnoddar först...? Jag kanske inte får den imorngon när allt kommer omkring? Jag kanske får gummisnoddar istället? ha ha!

Imorgon har vi sovmorgon, så himla skönt! Vi brukar ha sovmorgon ändå, men nu blir det dubbelt upp! Vi börjar i vanliga fall 9:30 med So, men, våran So-lärare ska på kurs eller nåt, venne riktigt, men den är i alla fall inställd! Så vi börjar 10:20 istället! Jippie! Makten åt zzZovmorgonens gud, ha ha.

Men nu ska jag gå och göra en kopp te, och sätta mig för att kolla på House med pappa (a) (det ÄR bra..!)

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0