Kväll

Jag vill bara påpeka att förra inlägget skevs av min kusin (hrrrm normala) han hade inge att göra verkar det som... Vi sitter och kollar på sagan om ringen, inte så närvarande men vem klagar? :) riktigt roligt är det ialf :) *ironi*  Idag har vi åkt skidor, konstigt konstigt... veeeerkligen  ha ha. När jag kom hem så kände jag mig sjuk, så synd om mig :P Så jag gick och la mig, men nu med lite marsioan och julmust och herman i min närvaro så har jag piggnat till. skrattar hela tiden dårå.... Imorgon ska vi åka skridor, packa, och åka hem :(  Vi ska stanna i hullsta över nyår, fyrverkerier :) det är liksom våran tradition.
Alla stör sig på min läppp som nu svullnat upp p.g.a. chokladen :) ha ha det får alla och mig att skrattta, herman säger att det ser ut som en tennisboll, mjaaa, jag vet inte riktigt.... men svullen japp. Det är ialf kul attt vara här med alla :) skrattar mkt :) Det var så kul idag i liften, herman sa att jag såg ut som en pingvin (jag här inga stavar så när jag ska ta mig framåt och det inte är backe så  ser man lite rolig ut) så vi åkte ialf sittlift och han försökte kittla mig, ta av mina skidor osv.
Andreas åkte bakom oss, de va en farbror som ville åka me honom, när vi kom upp så sa han :   busherman!   andreas: han e en liftkontrolant, han kan ta ditt kort om du gör så igen! herman såg inte hans kläder så han trodde på det han ba: sa du va jag heter!?!?! andreas: ja Fett smart!! Men sen såg vi att han bara va en amatör :) de va skoj



Nu sitter alla å kollar på sagan om ringen som sagt, jag ska ta lite te och bädda om, ska flytta till andreas rum, just nu sover jag me matilda men hon går å lägger sig två, och när jag lägger mig så sent så blir jag seriöst sjuk....

Ha det bra, och om vi inte hörs förr så gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0