Kväll

Tjena!

Jag ska stax gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Men jag slänger in ett inlägg först!

Jag tror att nån får komma hit och stoppa mig, jag är beroende av sims ha ha! Men imorgon så ska vi åka, och är iväg en vecka, så det lugnar nog ner sig he he.... Vi åker till Järvsö imorgon som sagt, (för er som inte vet var de ligger så, nån timme tidigare än dalarna...?) ska bli så härligt med snö! japp, det är snö där uppe nu! Här har det precis börjat regna dårå... :) *skadeglad* Ska packa ner några sista prylar, jag packar inte för en vercka, utan för en månad ser det ut som när man tittar på min väska he he...

Men nu ska jag gå till kojs, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0