Dan före dopparedan

Hejsan!

Imorn är det julafton, kan ni tänka er :O Nu har jag ialf ¨fått julstämning, det är en halvmeter snö här, vi har åkt slalom hela dagen, har redan träningsvärk, otränad som jag är! :)  Herman och susse kommer ikväll, ska bli kul! Men vi kommer bara va 6 personer som firar jul tsm, förra året var vi 11 haa ha! (Mormor och morfar är sjuka iår, pelle och susse har skilt sig, så pelle kommer inte, farfar har gått bort, matilda firar jul med pelle...) imorn har liftarna öppet 10:00-13:00, inte länge altså, vi ska va där 10...

Idag har jag bara åkt röda och blåa backar ha ha, jag vågar inte åka svarta...  När vi åkte hem så åker man upp i högsta liften och ner på andra sidan, där fanns det en skiljeväg, vi råkade åka ner en svart till stugan :S På tal om stugan, våran heter "Myskoxen" ha ha, varför kunde inte vi få nåt fränt, som alla andra, vargen, kungsörnen, räven ... :)

Det är en stor sensation för mig, jag har INTE ramlat idag! okej EN gång, men det var inte mitt fel! Andreas och jag åkte ankarlift tsm och hans skidor korsades, då är det ju inte konstigt att jag ramlar ellerhur...?

Imorn blir det inget inlägg, julafton är helig vet ni :) Men nu ska jag bära in mina skidor i boden säger mamma :)

~*¨GOD JUL¨*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0