Äntligen Fredag!

Hejhej!

Idag hade vi sovmorgon igen tack vare lucia (älska) själva Luciatåget blev ett fiasko om du frågar mig men.... vi fick ialf sovmorron till 9:30! Sen fick vi skippa matten och sluta tidigare också, toppendag :) efter skolan gick jag hem och gick ut me Sally en riktigt långpromenad, vet inte var jag fik energin från, i regnet liksom... de var nog för att jag var arg ha ha XD
Sen gick jag upp till mig och gjorde lite matte (har prov på måndag)

Nån som ska gå på idolfinalen ikväll då? Katja å Alex ska, jag är lite avis.... Jag ska bara kolla på tv dårå... he he. Hejar på Kevin såklart :) han e så himla charmig, å så sjunger han väldigt bra såklart, han har också lärt sig väldigt bra svenska på, va vare han sa? nio månader!?! :O

Men nu måste jag gå, har dansuppvisning och får absolut inte komma för sent :)


Sally sötnöt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0