VAFAN?

Okej, dethär är RIKTIGT KONSTIGT! Igår publicerade ju jag ett inlägg som jag tänkte skicka in till tjuvlyssnat vet ni? När jag publicerat det så skickade jag in, skrev mitt namn och allt detdär, idag har dethär publicerats på tjuvlyssnat.se:

Mataffär, Centrala Stockholm

Två tjejer ~20, varav ena har arbetskläder, står och pratar i en gång.
Tjej 1: Men är det kul då? Hur långe har du jobbat här?
Tjej 2: Jag började i tisdags, det är ganska kul faktiskt!
Tjej 1: Jaha, men vad får du göra då?
Tjej 2: Inte mycket, fyller på i hyllorna… Ibland sitter jag i kassan. Hjälper folk…
En kvinna ~50 kommer fram till tjejerna.
Kvinnan: Ursäkta mig, var har ni krossade tomater?
Tjej 2: Ingen aning faktiskt!
Kvinnan (irriterat): Nähä, okej!
Kvinnan går därifrån.
Tjej 1: Men har ni inte det där borta?
Tjej 2: Asså… Jag vet inte ens vad det är!

och så står det att det är inskickat av Damon, varför står inte mitt namn?? Lite konstigt om ni frågar mig? Nu är jag fan ledsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0