Äntligen lite vårkänsla!

Idag var det väll lite sisådär med vädret, men igår var det ju verkligen en dröm! Jag gick ut i bara t-shirt, en jacka, mina converse och solglasögon, det kändes så himla härligt!






Saker att göra nu när våren är här:

Köpa årets första piggelin (oerhört viktigt!)
Slita sönder conversen
Ta fram alla undanlagda vår/sommarkläder
Börja använda ljusare färger på kläderna....

Någonting ni vill lägga till?


Nej, nu måste jag göra fysik... och jag har lite problem med det... får ta och ringa morfar, han har jobbat som fysik-lärare! Ibland har man det bra...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johan Schumann

Man måste skriva en första vårdikt såklart! :)<3

2010-03-31 @ 23:12:56
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0