Puula

Hejsan!
Jag har precis kollat på svenska hollywoodfruar och ska nu sova.
Men jag vet inte hur. Idag inträffade nämligen en liten olycka.
Jag ramlade baklänges in i vårt marmorbord i vardagsrummet och slog i huvudet.
Rejält.
Kul.
Jag trodde jag skulle dö.
Okej kanske inte riktigt, men ont gjorde det. Som tur var så började jag inte blöda, men nu har jag världens största bula. I bakhuvudet. Den är groteskt stor och nästan äcklig. Och jag sover alltid på rygg. Så därför vet jag inte hur jag ska kunna sova. I-landsproblem.
Sov gott nu allihopa!
Ointressant bild ja. Och nej den passar inte alls ihop med inlägget,
men jag försöker ha bilder till alla inlägg, så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0