Söndag - hoppar över ångesten

Tjoo!

Jag hade väldigt kul igår, det var länge sen mamma och jag gjorde något själva. Vi gick b.l.a. i NK och gallerian. Hittade en jättefin höst/vinter-jacka på Zara, typ enda saken jag någonsin köpt där. Såg en tjocktröja på New ouse på NK som jag blev helt förälskad i! Jag sa "jag älskar den" och "det var den snyggaste tröja jag någonsin sett!" typ 20-30 ggr. Skojar inte. Men den köstade 900 och var inte ens äkta kashmir så det kändes lite onödigt...

Jag ska snart iväg med familjen till tekniska muséet, pappas jobb har hyrt det så att bara jobbet och familjen kommer in, haha, najs, men jag har inget bättre för mig, så...
Vi hörs senare!
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0