Elsas place

Ujujuj vad sent det blev, klockan var ju tio nyss? Men ialf, tänkte skriva ett inlägg innan jag sover, eftersom att jag varit en sån dålig bloggare. Men nu blir det bara en kort liten update på vad jag gjort:
Efter skolan gick jag hem till Elsa, haha "Elin... Kan vi inte bara chilla?" Så vi gick till sabis och köpte godis (fick gå till kassan 4 ggr. för att pengarna inte räckte, vi tog typ bort en godisbit varge gång, så det var kanske inte så konstigt...) som kollade vi på tv (b.l.a. project runway och gossip girl) käkade skinkmacka, tog kort till Elsas lookbook och va inne på datan littegranna! Visst låter vi akiva? Kul var det i alla fall! Sen när jag kom hem var klockan halv 8, så det blev läxstund för mig...

Men nu måste jag verkligen sova! Börjar 8:10 imorgon.
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0