Onsdag

Tjo!

Ledsen att jag inte skrivit på länge (jag känner att jag använt den meningen ganska offta på sista tiden) men jag har faktiskt bara inte orkat. Snabb resumé då:

I helgen sov jag hos älskade Petra, med Clara och Karro också. Vad jag inte visste var att Martin skulle vara där när jag kom... Så det var bara jag, Petra och Martin först, och det var ju inte kul kan jag säga! Människan är ju ett år äldre och skitstark! Och älskar tydligen att kittla mig, fy fan! Jag har fortfarande blåmärken på magen och bitmärken på halsen! Men sen kom starka Karro dit och beskyddade mig, haha! När Clara kommit dit, och 2 timmar senare fick vi äntligen iväg honom. Då gick vi in till "centrum" haha! Vilket skämt! (Ledsen tjejer, men det var tragiskt!) och åt pizza och hyrde film och så, det blev 13 snart 30 och Surft's up, haha! För en sen natt kan man skratta åt allt vet ni! Brassade också på med godis och så. Nästa dag gick vi hem till Karro och gjorde lite av varge, det var verkligen en superhärlig helg!

Inatt sov jag typ ingenting för att det regnade så mycket, var det bara jag som störde mig på det? Så när jag kom hem från skolan gick jag och lade mig i sängen och kollade på Desperate housewives (oj, det har jag inte sagt: Olivia och jag bytte tv-serier, hon hade första säsongen av DHW och jag första av GossipGirl, så vi har bytt nu, byter tillbaka när vi sett klart på dem) sen somnade jag och sov i två timmar, haha!

Nu ska jag gå och dusha, ha det bra!
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0