New moon - Volturi

Jag måste säga att en stor del av tiden jag sitter vid datorn just nu går bara åt till att kolla efter nya new moon-klipp, och nyss hittade jag ett nytt: det är när Bella, Edward och Alice är hos Volturi och Aro försöker fatta ett beslut om vad som ska hända med Bella, superbra scen! Jag tror verkligen att New Moon kommer vara bättre än Twilight, det verkar som om de har ansträngt sig mer, t.e.x. har jag lagt märke till att Bella inte är lika blek i New Moon, i Twilight var hon ju det, vilket inte fick Edward att se så blek ut... Jag tror att alla som inte ser den p.g.a. Twilight missar något! Men oj vad jag babblar, kolla klippet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0