My afternoon

Tjena!

Ledsen att jag inte har skrivit på några dagar, menmen.

Idag efter skolan gick jag med Katja, Gustav och Albin till fältan, skulle kolla på skor, gissa hur kul de tyckte det var? Så det blev inte så mycket med de! Sen gick vi mot Katjas place, hagis och Albin gick hem. Sen var jag kvar hos Katja ett tag, hon försökte b.l.a. läsra mig spela piano, haha det gick ju inte så bra kan jag säga! Vi kollade på Grey's, satt lite vid datan, Robin kom upp och lånade spagetti, började äta middag, Robin kom upp och lämnade spagettiburken, vi fortsatte äta. Sen gick han och hämtade sitt klasskort, han klass är fett mobbad! Haha! Sen gick han upp till sig igen. Katja och jag "spelade" lite mer piano, jag skulle gå hem, men fastnade i hallen där vi satte oss på golvet och spelade gitarr, sen kom Robin och frågade om vi skulle göra ngt, vi kom överens om att de skulle följa mig hem, haha! Vi stannade i gustavadolfsparken och höll på att ta livet av varandra när vi gungade! Sen gick jag hem till mig, jag kom hem för en halvtimme sen. Haha, hur stod Katja ut med mig i 4,5 timmar? Nån som kan svara på det? Haha, kul var det i alla fall!

Nu ska jag dusha, ha en bra kväll!
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: kkkkk

jävlar va det verkligen så länge ? XD kändes inte som det .hahah :D

2009-10-03 @ 11:10:54
Postat av: Elin

Jepps, från 4 till halv nio eller ngt ;)

2009-10-03 @ 13:05:48
URL: http://littleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0