x)

Hejsan svejsan på dejsan!

Hur mår ni idag? Själv mår jag tipptopp! =) Idag hade vi mattedag i skolan... Haha, det första föredraget hade ju inget med matte att göra, de va typ en trollkarl... Andra var han Stavros från "Klass 9A" ni vet? Och det sista var så tråkigt så att man satt i dvala! Haah, och ibland kunde man inte hålla sig för skratt (och det var inte för att han drog roliga skämt!)

Efter skolan hade jag dansuppvisning, haha, det gick bra, men ska verkligen börja på en ny kurs, det är 13-15 år, men vaad gjorde 98:orna där??? Irriterande! Amanda vill att jag ska börja på en ny Streetkurs med henne, men jag vet inte, jag kanske ska börja på Show istället.....

Imorgon klockan 10:30 går mitt tåg till Mickan landställe i Strängnäs, det ska bli superkul! Skulle egentligen åkt med dem idag, men de var tvugna att åka klockan 15 ungefär, för all trafik, och jag hade ju uppvisning som sagt...

Nu ska jag läsa ni-vet-vad och bara njuta av att det är helg!
(Som ni  säkert förstår så blir det inget bloggande under helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0