Today

Hejsan!

Under långhelgen sov jag väldigt länge, t.o.m. länge för att vara mig, och det säger inte lite det! (Vi snackar uppstigning klockan 13:00!!) Så de tiderna vande jag mig vid, och nu på mornarna är jag dödstrött, eller ja, igår och idag... Imorse hade jag alltså jättesvårt att gå upp... 7:40 eller något pallrade jag mig upp, gissa hur brottom jag fick? Ni fattar. Så dagen började inte på bästa sätt... På morgonkvisten hade vi franskaläxförhör och eftersom att franska är det ämne som jag ogillar mest var ju inte det heller en bra start... På kören var det åter igen skolavslutnings-theme.

Sommaren är här i alla fall! Skönt det.

Min sv/eng-lärare är ju den bästa alltså! (Twilight-fan) Katinka och jag var helt till oss när vi skulle läsa lite midnight sun! Okej, vi skulle bara översätte några svåra ord men ändå! Det var första kapitlet! Sen vägrade hon att säga hur hon kunde skriva ut det... När hon skickade boken till moi så är det ju skrivskyddat... "Jag kan trolla" sa hon. Ha        ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0