Sommar!

Hejsan!

Har precis kommigt hem från en superhärlig dag! Vi har ätit morsdags-lunch på Waxhollm! =) Med mormor och morfar, susse och kusinerna :) Superkul som sagt! Fick lite färg i solen också! ;) Efter lunchen följde jag med Matilda till stallet och kollade på söta Palle! =) Lägger in en bild sen när jag laddat över till datan.. Vilket kan bli om 100 år, nej men jag måste nog göra det snart, för mitt minne är fullt :S Vi satte oss i gräset sen och käka kanelbullar och aft! Haha, Tilds sa att hon ska ha en fet 18-årsfest, bjuda hela tjocka släkten och alla kompisar =) Kulkul! Tänk er den festen en varm augustidag! Aaah! Vet ni? Igår räknade vi ut lite, och det var DÅ exakt 4 veckor kvar tills vi åker till grekland!! Haha, men nu känner jag att jag babblar på, nu ska jag lägga mig på balkongen igen och läsa min Twilight historia! Ha det bra!


Iskaffe och värdens bästa bok! (När jag läste om den förra gången...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0