Matte.

Jag skulle vara duktig och sätta mig ner med matten, men jag gav precis upp för jag förstod inte ett dugg! Mamma  är ute och äter med Ylva, pappa är på ett möte, och Andreas fattade inte heller... Ja-a, min bror är 10 år och jag 14, och ja-a jag frågar honom om hjälp med matten ibland! Haha, men nej; det är faktiskt inte jag som är korkad (halleu..! 40/40 på matteprovet algebra  och ekvationer, mt i matte och aldrig mer än 4 fel på ett prov, ha!) det är han som är smart! :O Känns t.ex. hemskt att han kan alla tabeller när inte jag kan... Snacka om att glänsa!

Jag ska nog ta och läsa Midnihgt Sun tror jag =) Tror inte att det blir nåt mer inlägg ikväll, Sommer   står på listan - kunde inte comhem paja idag istället? Det går på 1:an så det hade varit fine med mig?

Ha en bra kväll allihopa!


Love this pic.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR TWILIGHT ELIN! <333

2009-05-09 @ 20:09:08
Postat av: alice

asså elin , ¨fin bild men eh

jag blir lite lätt skakis

det kommer ju rinna ner i hennes näsa ! :O

Neää lite för läbbig för mig ! haha XD

2009-05-16 @ 23:19:06
URL: http://www.youth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0