:)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Menar du hem? :) <3

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ja, de kan du få :) <3

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Ska vi gå tsm? (a) :).<3

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Men gud? Asså hon är ju störd :s Nej gmn, de va bara ett sms om hon gör det är hon helt dum i huvet! :S <33333

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Haha! Va bra. Vi kan se på Twilight!

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag kommer hem senare på torsdag...

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Välkommen till Orange! Priser inkl moms inom EU: Ringa 5,40 kr/min Svara 2,50 kr/min Datatrafik 40 kr/MB För mer info ring Telia gratis.

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Aa, får väl göra de :( <3

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Då är ni dumma.

10.
Din romantiska replik?
Haha jodå jag och 2 av mina kompisar röjde som fan :P <3 synd att du inte va här.. :(

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Skoja inte xD det e sjukt segt jag e framme 3 lix -,- <3

Haha! Ledsen för att jag snodde testerna Katja ... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0