;D

Bra dag idag ;) Hehe. Vi hade lite olika lektioner och innan franskan (aah, den fruktade!) så hade vi läxtid, så då kunde man plugga franska :) Det var ju bra! Sen gick det helt okej faktiskt! Bättre än jag trodde!
Efter skolan skulle jag ta Sally idag igen, lite synd att det regnade bara, men annars var det okej, och Antonia är snäll när hon är sjuk så... Menmen, jag tycker faktiskt synd om henne, som sumpade sin New York resa stackarn :(    (hon skulle dit, men sen blev hon sjuk...)

Vi har inga läxor (utom matten, men den glömde jag i skolan kom jag precis på...) Och ikväll är det Ugly Betty och DHW som alla säkert vet? =) Dethär ska det handla om ikväll:

                           Ugly Betty
Arbetet och familjelivet går åt skogen och
Betty kämpar för att imponera på sin idol
Jodie Papadakis som är redaktör på YETI.
Betty har även ett katastrofalt möte med en
person på ELLE.


                                 DHW
Susan försöker imponera på en lärarkollega,
Jessie, som missförstår hennes intentioner.
Gaby övertygar Carlos att anställa Lynette och
Carlos börjar jobba med en gammal kollega.
Orsons dåliga ovana växer och Bree skyddar
sig själv från att bli förödmjukad. Edie fortsätter
gräva i Daves förflutna.

Nu ska jag läsa midninght sun! Hej så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0