x)

Haha, såg just på blogg.se att mellannjölken börjar säljas i svart förpackning idag... Jag dricker inte mjölk annat än i oboy, men man blir ju inte direkt mer sugen av en svart förpacning..... ;) Menmen, det är ju för miljön, så what ever!

Konstigt väder idag va? Först vårväder, när jag svänger runt hörnet börjar det blåsa som fan! Sen på lunchen så snöar det! Whaat? Taha, på tal om lunchen: Vi läser en bok i skolan som heter Förföljaren, påå lunchrasten tog jag, Katja, Ellinor, Constance och Elsa med våra böcker till fönsterna och läste, å jag kunde inte lägga ifrån mig den, så jag läste när jag åt också, men hur kan man göra annat när twilight är slut?

Byebye blåbärspaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0