Winhoo!

Igår middag så sa mamma att jag måste ta ledigt från skolan i två dagar, huuh varför jag kmr missa jättemkt? Men det visade sig att vi skulle till london! Då var det ju en heeelt annan sak! =) ska bli jättekul!

Fick reda på mitt no-resultat idag, 25/26! Toppennöjd!! På lunchen kom jag ellinor elsa rita och julia på lite alla barnen historier: Jag kom på en som var sååå tråkig att den blev rolig! Alla barnen lekor polis utom jock, för han leker kock!!!
och elli kom på en rolig! Alla barnen har KK:s utom Myrran, för han har syrran!! Och jag körde an gammal: Alla barnen har kondom utom lasse, för han har ICA-kasse!!!!! GAAAH!! XD Efter skolan gick katinka och jag hem till mig, men hon kunde inte sova här, för hon ska jobba imorn, men vi tar det näsa helg istället! ;)

Som ni kanske fattar  har jag haft en riktig toppendag! Det5 beror nnog delvis på det fina vädret! JAg har proppat in min enooorma vinterjacka i garderoben igen, jag känner mig fri!!

På dansen började vi på en ny dans, till en ganska snabb låt! Men den är jättebra:


Visst?

Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0