Wiho!

JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den sista twilightboken har kommigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De är min lyckodag, kan leva på denhär känslan!!! =)

Jag har haft en helt vanlig dag så den orkar jag inte skriva om =) Men jag har lite att göra så jag "roar" er med en lista:

Franskaläxa tills torsdag
Läsa Så länge vi båda andas!
Kolla på desperate housewives
Tvätta håret, fast jag vet inte hur jag då ska göra med det på fredag, för min bästa hårdag är dagen efter jag tväättat det, och så vill jag ju ha det ¨på fredag (min tjejmiddag) men jag måste tvätta det idag, annars kmr det vara dösmutsigt imorgon.. jag kanske kan blöta det på torsdag? hhhhm..... XD

Nu ska jag läsa!!
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0