Torsdag, och twilightberoende, 278 sidor på 1,5 dag, borde jag söka för dethär?

Hemma. Ush vad jag har mkt att göra. Typiskt. Jag ska handla. Städa. Plugga. Dendär tjejmiddan börjar bli mer komplicerad än vad den skulle från början... Men missförstå mig inte, det ska bli jättekul! Men jag måste liksom göra allt idag, duka, städa... Även fast det börjar 19:00! Nån som är intresserad av att veta varför? Ni får veta ändå ;) Om jag aldrig sagt det förut så får ni veta nu, men jag har dans på fredagar, den börjar klockan 16, och jag måste åka 15:15 för att hinna (skolan slutar 14) så på den tiden hinner jag väll byta om, äta mellis och slänga ner en bok i väskan (om det inte är twilight, den ska hanteras med vördnad!) och dra iväg! Dansen slutar 17:00 dårå, och jag kommer hem vid 17:30-tiden om jag skyndar mig till bussen  som går 17:03... Alltså har jag ingen tid att duka eller nåt imorn...
Vi blir 14 stycken, de va ju skoj, det var bara Elsa Bo och Alice som inte kunde komma, lite tråkigt, men jag hänger inte läpp för det!
Imorgon så är det fredag den 13:e, och vi blir 13 personer vid bordet (Julia G har dans innan, så hon hinner inte till 19) Tur man inte är skrockfull!

Idag på fanskan så hade vi redovisningar om frans mat, eller typ baugette, cider, bireost, macarons o.sv., mkt efterrätter ialf, och ost! Våran lärare kom på den oerhört uppskattande ideén om att vi skulle ta med  oss smakprover också =) Så vi hade picknick kan man väll säga... mätt blev man ialf, och tur det, för vi fick en gryta med fettklumpar i (lite av klumparna bestog av kött också, tänka sig...!) Efter franskan hade vi svenska, och då hade jag fått en rejäl sockerkick, + att jag har pms, och då, om jag tkr nått är kul, skrattar jag dubbelt så mkt åt det, om något är sorgligt gråter jag dubbelt så mkt, om jag blir arg, ja ni fattar! Så när vi hade läsning hade jag det + sockerkick! Och jag läste twilight. På ett sorgligt ställe. Och katinka satt bredvid mig och läste också ett sorgligt ställe. Båda fick tårar i ögonen... =) Sen skrev vi världens roligaste lappar.
Lapp 1. Mmm...
2. Lite mer
3. TWILIGHT!!!
4. ì livet!!!
"Hon snodde dina lappar!!"
5. Hon är så victoria!!!!! (måste läst boken för att fatta)
6. TWILIGHT ÄGER!!!
7. OH YEAH!
"Okej elin, bokklubb, är twilight
8. Najs
"eller"
9. Bajs
"ge mig lapparna för fan!" *gör om*
"Okej katinka,
10. Najs
11. INTE Bajs *gaah!!!*
12. Edward skulle välja mig framför dig! Jävla varulv!!" 

Haha! Verkligen.... Vad är rätt ord? ....


Menmen, somsagt har jag mkt att göra, hej svej!

Kommentarer
Postat av: katinka

hhahahahahah, gud asså ! våra lappar ! x)

2009-03-12 @ 18:32:53
URL: http://katinkas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vad i helsinki ! xD

2009-03-12 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0